mgr Marzena Szulc - fizjoterapeuta
Jest absolwentką Akademii Medycznej w Gdańsku, Wydział Nauk o Zdrowiu, kierunek-Fizjoterapia. Uzyskała tam dyplom licencjata. Studia magisterskie ukończyła w Olsztyńskiej Szkole Wyższej im.Józefa Rusieckiego w Olsztynie. Jako fizjoterapeuta pracuje od 1999 roku,10 lat pracowała w środowisku z pacjentami wentylowanymi mechanicznie.
Od kilku lat prowadzi zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym. Swoją pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem. Jako nadrzędny cel stawia sobie dobro pacjenta. Całym sercem oddaje się dziecku wykorzystując swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie.
Uśmiech malucha i zadowolenie rodzica to najpiękniejsza zapłata za włożoną pracę.
mgr Zuzanna Wesołka-pedagog, terapeuta SI
Jest absolwentką studiów pedagogicznych o specjalności edukacja przedszkolna i terapia pedagogiczna. Uczestniczyła w wielu kursach, szkoleniach takich jak: „Arteterapia w edukacji i terapii”, „Jak stworzyć bum bum rurkową orkiestrę i jak nauczyć się grać”, „Rozwój społeczny przedszkolaków”, „Kurs dla kierowników wycieczek”, „Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy”. Nabyła również uprawnienia jako terapeuta integracji sensorycznej oraz pedagog z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Od lat zdobywa doświadczenie pracując z dziećmi. W swojej pracy kieruje się przede wszystkim indywidualnym podejściem do każdego dziecka oraz dostosowaniem odpowiednich pomocy, aby wspierać dziecko na różnych etapach jego życia.
Motto: „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak
mgr Natalia Czap-Kubicka-psycholog, terapeuta SI
Ukończyła magisterskie studia psychologiczne oraz pedagogiczne na Uniwersytecie Gdańskim. W swojej praktyce, od ponad 10 lat, prowadzi terapię dzieci w wieku przedszkolnym oraz współpracuje z ich rodzinami. Nauczyciel mianowany, certyfikowany terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej oraz oligofrenopedagogiki. Regularnie podnosi swoje kompetencje uczestnicząc w kursach i szkoleniach tematycznych (m.in mindfulness dla dzieci, edukacja matematyczna w przedszkolu, diagnoza wielospecjalistyczna)
Na co dzień prowadzi w przedszkolach zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju, dbając o całościowy rozwój dziecka. Kieruje się zasadą poszukiwania zasobów, pracuje na bazie mocnych stron.
Antoine de Saint-Exupery: “Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym (..) Śmiech jest dla życia jak studnia na pustyni.”
mgr Urszula Ładanaj - logopeda, terapeuta SI
Właściciel i dyrektor przedszkola Omnibusek w Redzie. Ukończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe oraz kursy kwalifikacyjne. Od wielu lat prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W swojej pracy wykorzystuje również wiedzę zdobytą na licznych kursach i szkoleniach. Jest terapeutą ręki ( stopień I i II) oraz praktykiem metody Tomatisa poziom 2. Ma uprawnienia do przeprowadzenia badania słuchu i przetwarzania słuchowego screaningowym audiometrem tonalnym oraz uprawnienia do prowadzenia terapii metodą Biofeedback. Jest również terapeutą integracji sensorycznej oraz trenerem 1 stopnia zajęć Sensoplastyka ®. Koordynuje działania zespołów wczesnego wspomagania rozwoju w przedszkolu oraz wszystkich prowadzonych terapii w gabinecie LOGULA.
Mottem do jej pracy jest myśl Konfucjusza: „Kto zdobytą wiedzę pielęgnuje a nową bez ustanku zdobywa ten może być nauczycielem innych”
mgr Emilia Nalbach - neurologopeda
Jest absolwentką dwustopniowych studiów logopedycznych o specjalności neurologopedia. Uczestniczyła w wielu kursach, szkoleniach i konferencjach takich jak: „Podstawy wspierania osoby głucho-niewidomej”, „Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne”, „Integracja sensoryczna w terapii dzieci z autyzmem”, „Zaburzenia mowy u dzieci i młodzieży – aspekty medyczne, logopedyczne i psychologiczne”, „Makaton”, „Terapia motoryki ręki I i II stopień”, „Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne”, „Programowanie języka” i wiele innych. We wrześniu 2016 roku uzyskała tytuł praktyka Tomatisa (Poziom 1), a w 2018 roku uprawnienia do prowadzenia terapii metodą Biofeedback. Od lat zdobywa doświadczenie pracując zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. W celu uzyskania jak najlepszych efektów swojej pracy, dostosowuje materiały do możliwości i umiejętności uczestników terapii. Jest zwolenniczką holistycznego podejścia do pacjenta.
Motto: „Dzisiejszy człowiek, który żyje miłością i pięknem, to dziecko, które wczoraj żyło radością." Sir Ronald Russell
mgr Manuela Mielke, pedagog, terapeuta pedagogiczny
Jest absolwentką studiów pierwszego stopnia z edukacji wczesnoszkolnej i terapii pedagogicznej. Ukończyła również studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Gdańskim, na kierunku Pedagogika Specjalna o specjalizacji Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Od ośmiu lat związana z edukacją dzieci. Ukończyła liczne kursy i szkolenia, między innymi: „Innowacyjna metoda nauki czytania –inspirowana metodą M. Montesorii”, „Symultaniczno - sekwencyjna metoda nauki czytania”, „Metody aktywizujące do pracy z dzieckiem zdolnym”. Jest dla niej priorytetem podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności.
Na co dzień pracuje w szkole jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, prowadzi również zajęcia z zakresu terapii pedagogicznej oraz rewalidacji. Praca z dziećmi i możliwość obserwacji ich rozwoju daje jej mnóstwo satysfakcji i radości.
W pracy z dziećmi kieruje się przede wszystkim stworzeniem życzliwiej atmosfery, aby każde dziecko czuło się docenione i ważne.
mgr Magdalena Kretschmer, pedagog, terapeuta SI
Ukończyła studia na kierunkach: pedagogika specjalna- edukacja niepełnosprawnych intelektualnie z terapią indywidualną, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz psychologia kliniczna. Jest certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, terapii ręki oraz bilateralnej o także trenerem TUS.
Od 14 lat pracuje z uczniami niepełnosprawnymi w szkole podstawowej jako nauczyciel współorganizujący kształcenie. Praca z dziećmi daje jej dużo satysfakcji i motywuje do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności. Cały czas stara się pamiętać o tym, iż nauczyciel- terapeuta zanim zacznie stawiać wymagania dzieciom, najpierw powinien je postawić sobie samemu.
Prywatnie lubi wycieczki piesze i rowerowe, czytanie książek i wieczory ze znajomymi przy planszówkach.