mgr Marzena Szulc - fizjoterapeuta
Jest absolwentką Akademii Medycznej w Gdańsku, Wydział Nauk o Zdrowiu, kierunek-Fizjoterapia. Uzyskała tam dyplom licencjata. Studia magisterskie ukończyła w Olsztyńskiej Szkole Wyższej im.Józefa Rusieckiego w Olsztynie. Jako fizjoterapeuta pracuje od 1999 roku,10 lat pracowała w środowisku z pacjentami wentylowanymi mechanicznie.
Od kilku lat prowadzi zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym. Swoją pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem. Jako nadrzędny cel stawia sobie dobro pacjenta. Całym sercem oddaje się dziecku wykorzystując swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie.
Uśmiech malucha i zadowolenie rodzica to najpiękniejsza zapłata za włożoną pracę.
mgr Zuzanna Wesołka- terapeuta SI
Jest absolwentką studiów pedagogicznych o specjalności edukacja przedszkolna i terapia pedagogiczna. Uczestniczyła w wielu kursach, szkoleniach takich jak: „Arteterapia w edukacji i terapii”, „Jak stworzyć bum bum rurkową orkiestrę i jak nauczyć się grać”, „Rozwój społeczny przedszkolaków”, „Kurs dla kierowników wycieczek”, „Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy”. Nabyła również uprawnienia jako terapeuta integracji sensorycznej oraz pedagog z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Od lat zdobywa doświadczenie pracując z dziećmi. W swojej pracy kieruje się przede wszystkim indywidualnym podejściem do każdego dziecka oraz dostosowaniem odpowiednich pomocy, aby wspierać dziecko na różnych etapach jego życia.
Motto: „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak
mgr Anna Szreder - Bach - psycholog, logopeda
Studia psychologiczne o specjalnościach Psychologia Kliniczna oraz Patologie Społeczne i Psychologia Sądowo- Penitencjarna oraz studia Logopedyczne ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych w zakresie Diagnostyki Psychologicznej. Zawodowo związana jest ze szkołą podstawową gdzie pracuje jako logopeda i psycholog szkolny. W swojej pracy z dziećmi stosuje Metodę Kids Skills, opierającą się na przeformułowaniu problemu w naukę nowej umiejętności. Współpraca z rodzicem oraz małymi pacjentami opiera się na otwartości, szacunku i poczuciu bezpieczeństwa. Uważne podążanie, którym się kieruje , pomaga jej w budowaniu autentycznej relacji.
mgr Urszula Ładanaj - logopeda, terapeuta SI
Właściciel i dyrektor przedszkola Omnibusek w Redzie. Ukończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe oraz kursy kwalifikacyjne. Od wielu lat prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W swojej pracy wykorzystuje również wiedzę zdobytą na licznych kursach i szkoleniach. Jest terapeutą ręki ( stopień I i II) oraz praktykiem metody Tomatisa poziom 2. Ma uprawnienia do przeprowadzenia badania słuchu i przetwarzania słuchowego screaningowym audiometrem tonalnym oraz uprawnienia do prowadzenia terapii metodą Biofeedback. Jest również terapeutą integracji sensorycznej. Koordynuje działania zespołów wczesnego wspomagania rozwoju w przedszkolu oraz wszystkich prowadzonych terapii w gabinecie LOGULA.
Mottem do jej pracy jest myśl Konfucjusza: „Kto zdobytą wiedzę pielęgnuje a nową bez ustanku zdobywa ten może być nauczycielem innych”
mgr Emilia Nalbach - neurologopeda
Jest absolwentką dwustopniowych studiów logopedycznych o specjalności neurologopedia. Uczestniczyła w wielu kursach, szkoleniach i konferencjach takich jak: „Podstawy wspierania osoby głucho-niewidomej”, „Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne”, „Integracja sensoryczna w terapii dzieci z autyzmem”, „Zaburzenia mowy u dzieci i młodzieży – aspekty medyczne, logopedyczne i psychologiczne”, „Makaton”, „Terapia motoryki ręki I i II stopień”, „Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne”, „Programowanie języka” i wiele innych. We wrześniu 2016 roku uzyskała tytuł praktyka Tomatisa (Poziom 1), a w 2018 roku uprawnienia do prowadzenia terapii metodą Biofeedback. Od lat zdobywa doświadczenie pracując zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. W celu uzyskania jak najlepszych efektów swojej pracy, dostosowuje materiały do możliwości i umiejętności uczestników terapii. Jest zwolenniczką holistycznego podejścia do pacjenta.
Motto: „Dzisiejszy człowiek, który żyje miłością i pięknem, to dziecko, które wczoraj żyło radością." Sir Ronald Russell